JavaScript Free Code

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, November 16, 2012

Setiap orang mempunyai tanggungjawab untuk menjaga persekitaran dan menjaga kebersihan di sekeliling tempat kita. Pada pendapat saya, konsep kitar semula sangat penting dan harus diserapkan kepada setiap murid. Sebagai seorang pendidik, ibu bapa kita harus mengajar murid atau anak kita cintailah persekitaran kita. Untuk menerapkan kepentingan kitar semula kepada murid saya, saya menyuruh murid saya membawa barang atau bahan yang terpakai atau sudah tidak berguna ke sekolah. saya mengajar mereka membuat sesuatu dengan penggunaan barang yang terpakai. Murid saya berasa seronok dan ingin mencuba membuat sesuatu yang kreatif. Selain itu, murid-murid mengamalkan sikap bekerjasama semasa aktiviti kumpulan yang dilaksanakan.








 

No comments:

Post a Comment